Eilen töissä tippui silmälasien sangasta ruuvi => sanka irti. Onneksi mulla oli matkassa hakaneuloja ja sain kiinnitettyä sangan sillä loppupäiväksi. On jo toinen kerta kun se ruuvi hukkui lavuaariin, samasta sangasta vielä!

Optikolla sitten mulle varattiin saman tien aika silmälääkärille "kun kerran sulla on niin paljon miinuksia ja riskinä on verkkokalvon rappeutuma" Hui! No, ihan kunnossa mulla silmät oli, miinuksiakaan ei tullut yhtään lisää, taitto vaan oli muuttunut. Ja koska heillä oli nyt tarjouksessa normaalihintaisten linssien ostajalle 70% alennusta sangoista, niin hankkia pläjäytin titaaniset kehykset. Saavat olla ne "paremmat" pokat ja näitä vanhoja pidän töissä kun näissä on kulumaa.

Mutta siis mistä kirjoittaman piti; Mulla on nyt mahtavan näköiset silmät! Se silmälääkäri laittoi mulle mustuaista laajentavat tipat. Puoli tuntia meni ja sitten jo optikkokin sanoi, ettei kellään muulla ole noin paljon laajentunu ku mulla. Vilkaisu peiliin ja HUI!! Hyvä kun näkyi pikku siivu iiristä, muuten oli mustuainen peittänyt sen kokonaan. Tyylikästä! Mustat silmät! Nyt näkyy iiristä jo millin verran, mutta muuten mulla on sellaset kissansilmät, nää vaan ei nyt kapene!