Emo oli kirjottanut mun kasvattajille tällä viikolla. Tänään oli tullu vastaus. Eli siis toihan oli se mun ihan eka koti jossa mä asuin pentuna. Mun oikea äiti Chami oli kuulemma nukkunut pois 14.1 2007 eli vaan päivää ennen mun 16-vuotis synttäreitä! Voi kurjuus, mä muistan vaan et äiti oli tosi pehmonen ja kaunis. Mut isä Ikarus on viel elossa. Isä on vähän yli 18-vuotta vanha eikä sil ole munuaisten vajaatoimintaa niinkuin mulla ja äidillä oli. Ja sit mulla on isoäitikin, elin isän oikea emo Helena joka on jo melkeen 21-vuotta vanha! Kyllä me vaan ollaa pitkäikäistä, tää mun suku.

Musta oli tosi kivaa, et emo kirjotti kuulumisia mun ensi-kotiin. Kun mullakin alkaa olla jo tota ikää. Mut minähän elän sit yli 20! Emo saa olla kuulemassa kun mä mau'un ulos ja jutustelen yöllä sen kanssa.

Muuten tuolla mun decossa olisi vielä muutama paikka vapaana.