Meinaan on jo odotettu tätä koneelle pääsyä. Emäntä ja isi on niin kovasti aina kansoittaneet koneen, etten mä sovi tähän pikku tassuineni. Ja tästäkin sai kovasti maukua sohvan vieressä, MAAUUUH!!

Olen muuten vasta hoksannut, että siellähän on kevät tulossa. Tänään emäntä käytti mua ulkona, aurinko paisto ja turkkiin ei tuullut kylmästi. Oli kyllä ihanaa! Raavin tota yhtä lähimäntyä ja sit viel talon toisella puolella yhtä isoa pajua. Toi paju on hyvä, siinä aina on niitä Reetin mainostamia lentäviä paisteja. Vaik ne on niin korkeella ja emäntä ei kumminkaan anna mun niitä edes koettaa. Ja kyllä tuoksui keväälle ja lämmölle. en mä sit loppujen lopuksi niin pitkään jaksanut olla ulkona, kun alko niin ramasemaan. Ulkolenkin päätteeksi otin vuodet ekat päiväunet parvekkeen tuolilla, jonne emännä piti tietenkin tulla ottaa kuvia:

1503887.jpg

Tässä mä toivon hartaasti et toi ihminen häipyy ton kameran kanssa muualle:

1503889.jpg