Että kissaa rallattaa!! Oon niin hyvällä tuulella, kun ei oo enää kylmä ja sitä valkoista nöyhtää maassa. Saa kunnolla tassutella pihalla. Emäntä vei mut taas aamupäivästä pihalle, kivasti aurinko paisto. Mut tietty sen pöhkön ihmisen piti ottaa kamera mukaan. Miks aina kaikki kiva pitää mennä pilaamaan sillä ihme raksuttavalla kojeella!

Mut siis tässä on se mun mainostama mänty jota mä tässä koetan vähän pahoinpidellä:

1516045.jpg

Toi on mun luottomänty, se on ihan rapun ovea vastapäätä, joten mä melkeen juoksen sen kylkeen kiinni! Emäntä ei oikein tykkää, kun tossa just on lähellä sellanen tahmanen kohta ja se tahma tarttuu mun tassoihin ja sit kaikki roskat ja neulaset ja....
Ja sit vähän valipalaa, mulle ei kato mitkään vehnänoraat kelpaa, sen pitää olla ehtaa pihalla kasvanutta ruohoa:

1516057.jpg

Ja sit se paju tuolla toisella puolella taloa. Sitä mä en niin useasti hoksaa raapia kun tota mäntyä, mut on toikin ihan kiva. Keväällä siin on hirveesti niitä pieniä, karvaisia otuksia mitkä pörisee ja joiden takia emäntä joutuu paniikkiin (en mä vaan tajua miks?) Mut mua alko oikeesti jo ärsyttää toi kuvan otto ja emännällä oli vissiin vähän vaikeuksia saada mut pysymään kuvassa, hih!!

1516059.jpg