Heippa kaikki karvakaverit! Emäntä ei oo taas aikoihin päästäny mua tassutteleman omia kuulumisia. Mä en käsitä mikä se on se "kiire" mistä se aina vouhottaa. Tai sit kun se illalla valittaa et se on väsyny! Siinä nyt mitään ongelmaa ole; jos on väsy niin unta korvien väliin vaan. Oon mä ollu muutaman kerran tässä ulkonakin, mut oon vaan tota mun mäntyä käyny raapimassa. Hirveesti kuulemma on oravia pihassa, mut emäntä varmaan huijaa kun en mä vaan niitä hoksaa.

Mut vähän niinku hyvitykseksi, taddataa!!! Emäntä oli hommannu mulle oman hienon heinän parvekkeelle. Ton heinän nimi on vissiin "Ei Jontun heinä, emon heinä!! Pois!". Musta toi nimi ei oo kovin hyvä, mut senhän te tiiätte et ihmisillä on joskus rajoittunu mielikuvitus. Eli kuva:

1666037.jpg

Tossa mä poseeraan nätisti ton heinän vierellä. Toi tollanen tosi kuul kirjava heinä. Täs seuraavassa kuvassa mä olen sit in action:

1666040.jpg

Emäntä otti viel toiselta suunnalta kuvan ennen ku se törkeästi keskeytti mun puuhat ja ajoi mut sisälle:

1666044.jpg