Muhun on varmaan iskenyt sisustuskuume. Mies jätti ne mustat melko uudet sohvat mulle. Mä olen aina katsonut niitä sohvia kun ne on MUSTAT. Äärimmäisen tylsä ja synkkä väri. Nyt mä ajattelinkin, et käyn hakemassa jotain halpaa puuvillakangasta ja teen irtopääliset niihin. Ja jos ne päälliset onnistuu niin sit mä voin harkita jotain arvokkaampaa ja kestävämpää kangasta. Voihan se olla et mun ompelut ei onnistu ni harmittaa sit se kallis kangas. Ja saahan niistä halvemmista kankaista sitten kaavat kun ne alkaa mennä huonoksi.

Sitten ajattelin jos saisin maalattua vähän seiniä ja muutenkin ajattelin vaihdella huonekkalujen paikkoja olkkarissa. Mieshän jätti mulle kaiken irtaimiston (sohvat, sohvapöydän, telkan, keittiön pirttipöydän, sängyn...). Koska kämppä on mun oma niin mä en sitä oikein viitti alkaa eron takia poiskaan myymään, niin pitää sitten muuten vaihdella ilmettä kaikilla vaihdoksilla. Paljon varmaan auttaa kun saa ne mustat sohvat peitettyä.

Muutenkin mulla on jo aika vapautunu ja huoleton olo. En mä suonkaan ole sen eka viikon jälkeen jatkanu sitä itkemistä ja maailman kamaluutta. Ja onneksi mulla on ihania ihmisiä lähellä.

Kiitos vielä kaikille kommentoijille, mä olen saanu kommenteistanne lohdutusta ja uskoa päästä eteenpäin.