Mau vaan kaikki karvanaamat! No, okei kaikki karvattomat fanit myös (emäntä käski laittaa ton viimeisen). Vielä kun on näitä mukavia päiviä, jollon ei nenulia pistele kylmästä, niin oltiin vähän käveleskelemässä tossa mun lähimetsässä. Siis munhan toi mettä on, tietty. Mä kävin ihan tuolla autotiellä asti, tuolla missä näkyy toi yks auto. Emäntä oli mukana kattoos ettei kukaan vääränrotuinen tai liian pieni ihminen tuu kiusaa mua. Mä en kyl enää välitä noist vääränrotuisista ja pienistä ihmisistä; mulla on kuulo sen verran huonontunu, et mä en niitä enää ees huomaa. Mut tässä se kuva:

1810148.jpg

Emäntä TIETYSTI oli taas ottanu sen kameran mukaan ja se sillä höselsi koko ajan. Mun sit piti oikeen tulla läheltä tutkaa et mikä siin niin muka kiehtoo:

1810153.jpg

Sit me mentiinki jo takas sisälle ja mä söin. Emäntä koetti et jos mä olisin syöny sellasta fisuruokaa, mut en mä tykänny sen hajusta. Mä syön nyt sit vaan yhtä ja samaa märkäruokaa ja kahta erillaista kuivamuonaa. Ja nyt emäntä on alkanu antaa mulle jotain rasvasta litkua ruiskulla suuhun. Ku mulla alkoi olla jo aika hankaa toi isommalla asialla käyminen, mä mau'uin hirveesti hiekkalaatikolla ni emäntä osti mulle pullollisen parafiiniöljyä. Ja on se auttanu, en pidä enää sellasta meteliä mun asioista.