Täällä minä taas harjoitan kaksitassujärjestelmää. Ette kamut usko miten kovasti piti maukua ja suorastaa ulista, että sain emännän tähän suostumaan. No siis kaikkee on tapahtunu.  Just käytiin emännän kanssa vähän nuuhkiis ulkona. Mä tykkäsin ku olin emännän sylissä, mut sit en enää tykänny ku mut laskettin maahan.Kylmää valkosta höttöä!! En tykänny ja kipin kapin takaisin sisälle.

Eli talvi on tullu. Mä olen nukkunu tosi paljon, ku ei silleen oo muuta tekemistä ku nukkua ja syödä ku emäntä on tienaas mulle muonarahoja. Mun muona on aika kallista ku se pitää ostaa eläinlääkäriltä. Sellasta lääkeruokaa, ku mulla on toi munuaisten vajaa toiminta- juttu.

Täss emäntä yllätti mut! Mun mielestä tää kävis hyvin vaikka pikkupentujen opetuskuvaksi: Miten valataan ihmisten nukkumapesä:

1904997.jpg

Toi on sentäs 160cm levee, mut hyvin mä sen täytän!