Hitsit että on tapahtunut tänä viikonloppuna! Ei saa pikkunen kissi edes kunnolla nukuttua kun koko ajan ollaan häiritsemässä. Eilen oli kivaa kun se vieras kolli lähti jonnekin jo aamusta. Emäntä kyllä sanoi että se tulee vielä takas. Emäntä siinä touhus jotain ja pesi lattioita. Ja sitten kuulu keittiöstä "IIIIIHH!" ja mä kuulin ku emäntä soitti sen kollin takas. Ja sit ne lähti johonki ja mä jäin ihan yksin!

Sit kun mä taas näin emännän ni sillä oli siinä etutassussa  yhessä niistä pitkistä varpaista sellanen valkonen side. Emäntä sano et se oli vahingossa viiltäny peukaloaan uudella veitsellään ja et oli tullu syvä haava. Sinä peukalossa on kuulemma kaksi tikkiä ja ne ommeltiin ilman puudutuksia.

Sitten illalla tänne alkoi tulla tosi paljon pahvilaatikoita ja kaikkee tavaraa ja kaks uutta nuorempaa kollia. Se vanhempi kolli vissiin muutti tänne emännän luo.

Ja sitten mä sain kohtauksen myöhään illalla. Se uus kolli rapisteli muovipussia ja mä sit sain siitä äänestä sen kohtauksen. Emäntä oli nukahtanu sohvalle, mut se kuulemma syöksyi täydestä unesta mun luo ja piti mua aloillaan ku mä sätkin. Mä vahingossa raapasin emäntää sormesta (toim.huom. sama oikea käsi jonka peukala silpaisin) ja emäntä MELKEEN iski päänsä pöydänkulmaan ku se syöksy lattialle mun luo. Se ei ollu nyt niin paha kohtaus ku joulunaikaan oli.  Se vieras kolli sano et se oli kyllä ihan selvä epileptinen kohtaus. Mä onneks toivuin siitä ihan hyvin ja oon nyt ihan OK.

Mut emännällä on se side paikallaan viel koko ens viikon. Se on kuulemma vähän kipee ja sitä tykyttää silleen inhottavasti.

Mä katon jos mä sit taas ehtisin kirjotella kuulumisia.