Mau vaan kaikille! Emäntä kyllä sanoi et mä en sano pelkästään mau vaan nykyisin mä juttelen silleen ku "Kkrrrmaaauu!!" tai "Mauumau!" ja ylensä mulla on volyymit kaakossa. Eilen yöllä mä annoin emännän nukkua peräti neljään asti ennen ku herätin sen , enks mä oo jalo >o<

Me oltiin taas sellasen tärisevän ja murisevan metallilaatikon kanssa liikenteessä. Mä vaan nukuin se tärinän ajan. Me mentiin sen vanhemman emännän ja isännän luo! Tiiättekste, siel etelässä oli jo ihan lämmin. Siellä maaseudulla haisi sellanen iso elikko ja mä olin ihan nenuli pystyssä ja haistelin tuulta. Kaikkee kivoja tuoksuja ku maa oli ihan sula! Lentäviä paisteja oli vaikka millä mitalla ja se vanhempi isäntä oli saanu kiinni sellasen hiiripaistin! mä en olis IKINÄ uskonu et se olis oikeesti sen ite saanu, varppina käytti jotain apuvälineitä. Mä haistelin sitä paistia, mut tietty emäntä tuli väliin.... ja yön aikana se paisti oli kadonnu.

Mä sain siltä vanhemmalta emännältä velliä, mikä muuten oli tosi hyvää ja oli hyväksi mun masulle ja sit mä sain monta pientä palasta ehtaa lihaa, emäntä antoi ne mulle sormistaan. Mä vähän emännän kanssa jutskasin tosta liha asiasta; emäntä ei anna mulle enää possun sydäintä ku kerran se lekuri sanoi, et se on muka liiian vahvaa, ku mulla on toi munuaisten vajaa toiminta ja kaikkee... ja kissin kikkareet!! Mä haluun lihaa enkä mitää pussimuonia jatkuvasti!!

Tänään mä oon ahkerasti jutskannu emännän kanssa ja sit olin pitkään sen sylissä, mut emäntä siirsi sit mut sohvalle ku mä oli muka niin kuuma.... pöh!

Kuvia ei oo tosta reissusta ku emännän piti TIETYSTI unohtaa kamera kotiin.... Ihmiset!!