Just kun sain ton keitaisuneuleen valmiiksi ja sormet syyhyy alkaa tehä uutta neuletta ni en mä saa!! Mulla on rannehermon ahtauma oikeassa kädessä ja mä en sais rasittaa sitä yhtään ylimääräistä. Sinne meni nyrkkeilytunnit, sääli, säkkiä on rentouttavaa hakata jos on ollut ärsyttävä päivä.

Tänään oli ensimmäinen koulupäivä kuuden viikon työharjoittelun jälkeen. Oli tosi kivaa nähä kaikki tyypit! Kaikilla oli jotain uutta kerrottavaa miten oli harjottelussa menny ja me kaikki oltiin sitä mieltä et se meidän kouluttaja teki väärin ku rikkoi kolmikantasopimusta. Mä olin eilen värjänny hiukseni Schwarzkopfin sävyllä 577 (mahonki) hiukseni, sitä tytöt ihmettelemään ku musta olikin tullu punapää! Mä tykkään väristä ja se saa hiukset näyttää pidemmiltä ja paksummilta.

Nyt oonki sitten päivitelly portfoliota, huomenna on HOPS-keskustelu ja iltapäivällä arviointikeskustelu harjoittelusta. Nyt pitää lopettaa, käsi puutuu.