Sananvapaus Suomessa on tänä päivänä hyvinkin suhteellista. Varsinkin nyt eduskuntavaalien aikana ei saisi päästää suustaan mitään mielipidettä mikä poikkeaa muista.  Eli siis tein ilmeisesti sen "virheen" että paljastin etten pidä nykyisestä Suomen maahanmuuttopolitiikasta, enkä tietyistä mamu-piireistä. Olen siis rasisiti?!!

Kyllä, olen rasisti, jos en halua asua samassa rapussa 20 vuotiaiden täysin pikimustien miesten kanssa, jotka juhlivat 20/6 viikossa!!! Olen täysin rasisti kun saan mediasta tietää mamun raiskanneen naisen. Olen täysin rasisiti kun joku mamu ryhtyy lahtaamaan suomalaisia!!!!! Minua ärsyttää nämä 20-kymppiset muslimimiehet, jotka eivät tee muuta kuin arvostelevat suomalaisia naisia huoriksi, koska kulttuuriimme ei kuulu huivin käyttö!!! Eri maista tulevat mamut myös puhuvat toisistaan pahaa ja esim. Linnanmäen joukkotappelu oli sovittu juttu kahden erimaan mamujen kesken!! Egyptistä evakoitujen suomalaisten piti itse maksaa matkansa, mutta samaan aikaan kuljetetaan muualta Afrikasta verovaroin lisää mamuja!!!

Sitten saan hirveät huudot päälleni kun sanon nämä asiat ääneen, koska miten voin olla tätä mieltä JOS SAMAAN AIKAAN OLEN TÖISSÄ INTIALAISTEN OMISTAMASSA RAVINTOLASSA!!!!!!!! Kyllä on täysin käsittämätöntä!!! Mutta kuten esim. PerusS eduskuntavaaliohjelmassa lukee, myös minä kannatan sitä että "Itsensä laillisella työllä ja yrittäjyydellä elättävät maahanmuuttajat ovat tervetulleita Suomeen". Minulle maksetaan TES mukaista palkkaa, iltatyökorvaukset ja jopa vastaavan hoitajan sijaisen korvaukset!!!! Nykyiset työnantajani ovat paljon mukavampia kuin mikään suomalainen työnantajani on ollut, miettikää minulle ei ole edet kiroiltu ja huudettu kertaakaan kuten edellilsessä työpaikassani!!!! (mistä on vieläkin jäljellä traumoja). Tämä ei tarkoita sitä, että hyväksyisin nämä kebab ja pitseriapaikat, näistä on moni tuttava saanut lähteä ilma kuittia, ja kun eräs ystäväni varta vasten PYYSI kuitin, häntä kehoitettiin kiukkuisesti lähtetään pois ilman kuittia!!!! Harmaata taloutta!!

En haluaisi että joskus tulevaisuudessa tyttäreni/poikani seurustelisi mamun kanssa. Suurin onnettomuus olisi jos tytär alkaisi seurustelemaan muslimin kanssa!!!

Ja kun nämä asiat sanoin vahingossa ääneen (ja nyt tännekin kirjoitin) niin nyt minua sanotaan rasistiksi ja että ei asioita sais näin suoraan sanoa!! Onhan se ikävää jos joku sanoo asian niinkuin se on, mutta minkä IHMEEN vuoksi meidän pitäisi suvaita ja sallia kaikki vastaan sanomatta ja olla hiljaa? Eikä se oli myös jonkinlaista rasismia ja oikeuksien polkemista jos nämä thorsit ja muut kukkahattutädit ESTÄVÄT meitä ilmaisemasta asiasta oman mielipiteemme? Enkö saa sanoa oman mielipiteeni asiaan? Onko pakko nieleskellä kaikki paska ja alistua nykyhallituksen täysin epäloogiselle maahanmuuttopolitiikalle? Tiesittekö että Suomesta mamut saavat parhaiten rahaa? Lue linkin juttu ja mieti onko tuo ihan oikeasti reilua?!!?

Eli olenko rasisti? Joo-o, olen osa-rasisti, en tosin pidä myöskään sellaisista kantasuomalaisiakin jotka eivät ole eläissään töitä tehnyt ja vaan lorvivat.

Annoin mieheni lukea tämän kirjoituksen ja hän kysyi , että onko tämä liian raju kirjoitus " Onko sinulla tämän julkaisemisen jälkeen enää ystäviä?"

Kai se pitää kuitenkin riski ottaa, ettei asia jää tulehtumaan mieleeni.