Mau vaan kaikki fanit! Emo oli tänään tosi kiva, mä pääsin ulos! Tai siis vähän kyllä aristelin kun melkein koko talvi on vietetty sisätiloissa. Olen kyllä ihan mielelläni talvisin täysipäiväinen sisäkissa, turkki on jo sen verran ohkainen, ettei pakkasessa te mieli olla.

Ensin emo vei mut ulos. En kyllä oikein olis halunnu..... tuntui niin kylmältä! Emo sit nosti mut sylkkyyn ja kantoi lähimmälle männylle. Sitä mäntyä mä sitten raavin ja revin ja venyttelin. Vähän uskalsin nuuskuttaa, mut se ilma oli aika kylmää (-0,9!). Talon seinustalla oli paljasta nurtsia sitä pitkin mä menin seuraavan rapun ovelle. Sitten me mentiin pöyrävarastoon, emolla on siellä pöyrä ja se teki sille jotakin, mut en mä tiedä mitä. Vähän kävästiin käytävillä ja sit vielä ulkona kävelin (ei ollut sitä valkosta nöyhtää!) ja sit emo kantoikin mut jo sisälle. Nyt vähän nukuttaa, mä taidan päästää emon koneelle ja meen ottaa päikkärit.

1296795.jpg

Heippa!