Heips fanit!

Mulla on ollu aika tylsää. Emäntä ei käytä mua enää ulkona, koska on kylmä. Se ei kuulemma jaksa viedä mua ulos ku mä vaan hiukan rapsautan mun lempparimäntyä ja kipitän sit heti ovelle. Enkä mä itse asiassa jaksakkaan enää meuhkata niinku nuorena. Mieluusti mä vetelen sikeitä ja mau'un emännälle. Mä kerran nukahdin emännän rinnan päälle tohon sohvalle ja emäntäkin nukahti! Musta oli ihan kivaa nukkua siinä yhdessä, mut arvatkaa kuka alko sit tuohuumaan... no emätä tietty.

Viikonloppuna me tehtiin lättyjä. Tai siis emäntä teki, mä toimin vaan laaduntarkkailijana. Nyt sit kaikille "Anoille" jotka kohta kirjottaa et hyi kamalaa, kissa pyödällä; tiedoks vaan et emäntää ei haitannu yhtään et mä olin tuohussa mukana ja se söi ite ne kaikki lätyt eikä tarjonnu niitä kellekkään muulle. Ei niis kuulemma ollu edes yhtään irtokarvaa. Ja mullahan ei oo tapana nuoleskella ihmisten safkoja tai juttuja. Tai voin mä joskus nuolasta emännän nenulia tai poskea. Sillä on muuten jännä poski, ei yhtään karvanen niinku mulla! Hämmästyttäviä noi ihmiset....

1888072.jpg

Heips taas ja olkaa kissoiksi!!