Tämä on kyllä ihan älytöntä; laskin että elokuun alusta tähän päivään mulla on ollut YKSI (1) täysin vapaa viikonloppu, niin ettei ole tarvinnut lähteä seinien sisäpuolelta mihinkään, ei edes kauppaan. Tämä ihana viikonloppu oli syyskuun lopussa ja uskokaan pois, se tuntui aivan mahtavalta. Ihan kuin olisi ollut viikon lomalla!! Tuon viikonlopun lisäksi on ollut viitisen vapaata lauantaita tai sunnuntaita, mutta pääsääntöisesti olen ollut liikkeellä JOKA IKINEN PÄIVÄ. Vähän tuntuu jo tässä vaiheessa ettei yksinkertaisesti jaksaisi enää herätä aamulla. Ja kyllä, odotan ensi lauantaita kieli pitkällä; silloin ei tarvitse lähteä mihinkään, saa vaan olla.
Ja useimmiten olen pois kotoa yhdeksän ja puolituntia, mutta olen kyllä useamman kerran ollut yhtäjaksoiseti pois kotoa jopa 14 tuntia.... Jonttu ei oikein tykkään.... se maukuu hirveästi syliin ja vaatii läheisyyttä (minä vain en jaksaisi sitä läheisyyttä antaa yöllä kello kolme...)

Ikinä ennen en ole näin kiireinen ollut. Osittain tämä on itseaiheutettua, osittain olen vain ajautunut tilanteisiin, joista en pääse pois. Nytkin pitäisi olla tiskaamassa ja tekemässä huomiseksi salaatti, pitäisi ottaa kuvat joulukalenteri luukuista ja laittaa tänne blogiin, pitäisi pakata huomiseksi reppu, pitäisi viikata pyykkiä, pitäisi, pitäisi. AAAHHH!!! Joulukortit on ihan kokonaan tekemättä!! Mä vaan mietin että koska mä sekoan tämän stressin ja kiireen alle. Vielä sitä hymyillä jaksaa... ja jopa perjantaisin nauraa Nelosen Hauskoille kotivideoille. Onneksi on olemassa Hauskat kotivideot-ohjelma!!

Ja nyt täten julistan itselleni (asiasta viidenteen) KOLMEN (3) kuukauden täysin miesvapaan ajan.
Ensi kesällä ero, sitten sain pahasti siipeeni sen kusipäisen Sodankyläläisen poliisin takia (kirottu olkoon hän alimpaan helvettii eikä koskaan pois pääsevän!) ja nyt joku ylipainoinen nelikymppinen on iskeny muhun jousiammunnassa silmänsä!! Mä en jaksa enää!!! Jättäkää mut rauhaan! Kaikken liikenevän ajan käytän vain itseeni ja lepoon.
Ettäkö pitäisi tämä vähäinen vapaa-aika tuhlata johonkin kolmenteen osapuoleen?? Jospa ensin hyvittelisin vanhaa ja raihnaista karvatakamustani; ei ole oikein että kissa on yksin yli kymmnen tuntia päivässä.

Tulis nyt se lauantai.

Eikä ne tiskit tuolla kyllä yksin tiskaudu....