No, eka mun pitää sanoa,että emäntä on ollu jotenkin kauheen kiree nykyään. Sillä uhkaa vissiin olla yhtä kiireinen kevät ku syksykin oli. Se uhkas jopa lopettaa tän blogin, mut mä sit siihen et mä otan tän sit kokonaan itelleni. Ja sitten.....!!!! Ajatelkaas!! Emännällä on vissiin joku uus kolli kuvioissa kun mä en ole kunnolla päässy emännän viereen viekkuu nukkuu, aina siinä on joku toinen ehtiny ennen mua. Se on sellanen vanhempi ku se joka lähti kesällä ja ei se kovin iso ole, mut me ei oikeen tulla toimeen ja.... APUA!! Emäntä kattoo vähän vihasesti, se ei ehkä tykänny ku mä kerroin et sillä on joku juttu.....

Mut siis kuitenkin, täällä on nyt ollu tätä vipinää ja meininkiä ja mua ei pientä kissiä huomioida pali yhtään. Ja ajatelkaas mitä sitten emäntä teki sen uuden kollin kanssa!! Mulle!!! Ne pesi mut!! Joo'o, ne kaks pesi mut ja se EI ollu mun idea! Oikeestaan mä kyl tiesin sen ku mä en ite enää pese itteäni niin pali ku nuorena kollina, mut siis hei ihan oikeesti... Ja se emännän uus kolli otti niitä kuvia:

Tässä on eka kuva ku mä entiiä tulevasta vielä mitään:

Ja sitten tässä mä olen ihan märkä (täs näkyy emännän jalat):

Emäntä tietty kuivas mut kun sehän kerran kastelikin mut. Sillä on tossa toisessa kädessä sellanen juttu joka puhalsi kuivaa ilmaa:

Ja sitten mun on pakko laitaa kuva ku mä oon sitten kuiva ja hyväntuoksuinen ja pörhee. Mulla kyllä oli turkki sähköinen vähän aikaa:

Ja sitten .... ARVATKAAS MIKÄ PÄIVÄ ON TÄNÄÄN!!!!

Lempikissinne Jontun, Aristokatin 18-v syntymäpäivä!!! Mullon synttärit! Ja aikas vanhakin mä oon, mut ei se tahtia haittaa. Mä oon kyllä laihtunu aika paljon, vaikka syönkin ihan hyvästi niitä kuivaraksuja ja sitten niitä märkäruokia. Ja juomassa käyn aina välillä. Nyt vaan on toi palvelu huonontunu, ku tolla emännällä on toi uus kolli. Mua kyllä harmittaa toi vieras kolli, ku se koko ajan kiehnää emännän kimpussa ja mä en sit pääse niiten väliin ollenkaan.

En mä sit oo oikeestaan touhunu paljon mitään. Nukkunu lähinnä, syöny ja sit koettanu vahtii tota vierasta kollia.