Mä en ymmärrä tota meidän koulutusta. Oon haronu hiuksiani turhautuneena kun olen yrittänyt tavata mun "lukujärjestystä".

Mulla olis nyt teoriaa/käytäntöä kaksi viikkoa koululla ja sitten meen TOPiin kolmeksi viikoksi (huom! suunnitelman mukaan tässä ei tähdä näyttöä, vielä). Sitten tuun kouluun kolmeksi viikoksi teoria/käytäntöön TOISESTA aiheesta, meen vuoden alusta toiseen TOP paikkaan kolmeksi viikoksi. Sitten on näyttöviikko, meen tekee näytön tonne ekaan TOP paikkaan ekasta aiheesta, josta lähdin pois yli kuukausi sitten ja teen näytön ja meen loppuviikosta tohon toiseen paikkaan tekee näytön toisesta aiheesta??!!!

AAARRGGG!!! Miks musta tuntuu et kohta rytisee ja lujaa!! Siis tuohan on täysin järjetöntä touhua koululta! Miks pitää sirotella noita juttuja noin! Noi on isoja osioita, olis järkevämpää tehä ne osio kerrallaan!!!  Mitä ne työpaikallakin miettii ku mä lähen veke ja sit tuun pariks päivää tekee jonku näytön!!

Hirvee stressi päällä tän takia ku pitää säätää ja pallotella ihmisiä, mun pitää soitella TOP paikkaan perään et hei tää meneekin näin...

Voi vittu tän koulutuksen kanssa....