Työrintamalla näyttää hyvältä, mahdollisuuteni saada työtä, ja vielä vaki-sellaista ovat kasvamassa. Sellainen pikkufirma, homma olis monipuolista ja mä TODELLA haluun sen paikan. Täytyy ensi viikolla vielä soittaa ja koettaa manipuloida niitä, että MÄ olisin paras siihen hommaan, ja MÄ tekisin työni nopeesti ja tarkasti, MUN valitsemistani ne ei tulis ikinä katumaan..... Huh!! Ensi viikolla se nähdään sitten.....

 

EDIT 1.1.2008 klo 5:40

Anna anteeksi Anni. Ja Tuija. Olin vastuuntunnoton, ilkeä ja häijy ihminen, minun asiani eivät saa heijastua Teihin. Olette kaikki ottaneet minut avoimesti vastaan ja sitten teen Teille noin ilkeän ja ennen kaikkea typerän tempun. Itse asiassa, koska en itse pystyisi antamaan anteeksi helposti ihmiselle joka puhuu OMAN selkäni takana minusta tai läheisistäni pahaa, en voi olettaa, että heti annatte anteeksi typerät kirjoitukseni. Toivoisin vain vilpittömästi, ettette vihaisi ja halveksisi minua kovin pitkään, sillä olette minulle kuin toinen perhe.