Meinas olla levoton yö. Tai siis ehkä olikin ja mä taisin ekan kerran vähän ärsyyntyä mieheen. Miehellä kun on yskä. Oikeen ihana limainen yskä. Ja me kaikki nukutaan samassa huoneessa. Tähän menessä Hippu ei oo heränny vaikka miten mies  köhii, mutta viime yönä heräsi. Ja minä heräsin kans. Että mua ärsytti!!! Just olin kahdelta imettäny Hipun ja sitten taas piti herätä kolmelta kun normisti olis herätty vasta neljältä!!

Ei se ärsyttäny ku poika heräs, sen saa kyllä nukkumaan, mutta mulla itsellä on todella vaikeuksia saada yöllä enää unta. Voi mennä jopa yli puolituntia kun pyörin sängyssä ja mietin kaikkia asioita ruuanlaitosta Hipun tulevaan päivähoitoon ja auton korjaukseen. Hippunen saa herättää mut, mutta ei kukaan muu!!

Noh, mua tietty vitutti ihan kympillä nousta taas. Ja koska maaginen 3kk imetystä on kulunut, ei mun tissit enää pingota ja poika joutuu tekeen vähän töitäkin että alkais maito herumaan. No arvatkaa heruuko kun mamma on ärtyinen! No ei pahasti herunu!! Poika takisin sänkyyn, mistä alkoi välittömästi kuulumaan levotonta ähinää ja nyrkin-lutuutus ääntä. Kiva. Söin itse jugurtin ja kävin tsekkaamassa tilanteen. Ähinä jatkui. Joten ekan kerran meidän yhteisen taipaleemme aikana tein Hippuselle 100ml öisen korvikemaitosatsin ja annoin pojan juoda pinniksessä kyljellään. Ties mitä sääntöä tuli rikottua, mutta poika talttui hetken päästä tuhisemaan ja pääsin itsekin "nukkumaan". Aikamme pyörittyä hennoin antaa miehelle anteeksi möykkäämisen ja sain jopa untakin.

Kunnes viideltä heräsin ähinään. En tiedä mitä ähinää tää oli koska poika oli melkein unessa. Ähinä jatkui säestettynä nyrkin lutuuttamisella joten päätin että on nälkä ja annoin rintaa. Höh, eihän tää imeny! Kiitos ilm. korvikkeen! Sitten heräsinkin seiskalta täyteen tissiin, kävin pumppaamassa ja takaisin makkariin tullessani totesin pinniksestä kuuluman julmetun ähinän. Tyyppi oli poikittain ja lutuutti ylläripylläri nyrkkiään. Sinnillä olin nukkuvinani varttia vajaa kasiin ja sitten meillä koitti aamu. Ja aamuhymy!

Olen nyt säästänyt kaikki pumppaamani maidot. Et jos tää imetyksen lopetus on parin kuukauden päässä, niin pojalla riittäis kuitenkin äidinmaitoa parikse lisäkuukaudeksi.

Hups, lattialta kuuluu sen verran "vetoavaa" ääntä et pakko mennä.