Emäntä tuli herättämään ja höpisi jostain blogista ja, että minulla olisi siellä sivu ihan itselleni. Olin aluksi unenpöpperöisenä hieman ärtynyt ja käänsin vain kylkeä, mutta raikkaan ulkolenkin jälkeen ajattelin nyt sitten tulla kurkistamaan, että mikä on homman nimi. Ja tämähän on mukavaa, voin ihan vapaasti kirjoitella mitä pöljää emäntä on keksinyt ja laittaa vielä kuvia omasta, komeasta persoonastani.

Oli hämmästyttävän tyylikästä emännältä (!) laittaa oman sivuni nimeksi virallinen nimeni. Kuulun siis Jojon-kissoihin ja lähtöisin olen Espoosta. Äidin luona olin teini-ikään (eli puolivuotiaksi) asti, mutta jälkeenpäin en ole sukulaisiini törmänyt. Tietysti näyttelyissä, mutta emäntäni ei suostunut, huoh... ja niin komea kuin olenkin... Olen siis rotukissa (pahat kielet kutsuvat minua "rotuhässäkäksi", alentavaa, raapaisu heille), tarkemmin sanottuna pyhä birma. Emäntäni kävi valmiiksi muokkaamassa kuvia, joten saatte ihailla komeaa kauluriani ja säihkyviä silmiäni, täällä varmasti liikkuu joitain pehmytturkkisia mirrejä, joilla on silmää komealle, charmikkaalle kissaherralle (valitettavasti emänän täytyy muistuttaa kollia, että se on leikattu, 16-vuotias ja päälle päätteeksi värivirheitä tassuissa)..... mokomakin!!!

Tässä kuitenkin tulee nuuhku-kuva. Aika hassu minusta, upea häntäni ei näy kunnolla, täytyy käskeä emäntää katsomaan parempia kuvia.

 

572436.jpg