Olen käynyt vähän lukemassa ihmisten blogeja. Tosi erillaisia ootte tehneet! Toiset on aidosti kiinnostavia, vaikka aihe ei muhun mitenkään liity (eli se on hyvin kirjoitettu). Jotkut oli taas ihan selvää jeesustelua ja jonkun asian mainoksia, ei niitä jaksa, niinkuin ei jaksa lehtimyyjiäkään. Kaikki tuputtaminen inhottaa, oli kyse sitten arvoista, uskonnosta tai ruuasta.

Senkin huomasin, että pelkästään tekstiä täynnä oleva blogi on ÄÄRIMMÄISEN tylsä luettava. Törmäsin kahteen erilaiseen koira-blogiin. Molemmat oli aisantuntevasti kirjoitettu, mutta arvatkaan kumman sivuilla olin kauemmin; sen jota oli ryyditetty kuvilla vai sen joka oli pelkkää tekstiä? Sitähän minäkin...

Redrosen kirjoituksia pelästyin kun hän kirjoitti omasta lihavuus-kuvastaan. Meinasin laittaa  hänelle kommenttia, mutta se kommentti pitää miettiä etukäteen valmiiksi, toi on jotenkin niin arka aihe, toi oksentelu, anorektia ja bulimia. Onneksi mulla ei ole ikinä ollut samanlaisia ajatuksia! Olin lapsena ja teininä niin kiireinen metsäreissujeni kanssa, olin aina rakentelemassa majoja metsiin. Viimeisen majan taisin rakentaa 12-vuotiaana, eli tämän päivän mittapuun mukaan TOSI teininä. Hämmästyttääkö tämän jälkeen se, ettei mulla edes ollut puberteettia? Siis sitä huutamista, ovien paiskomista ym. "asiaan kuuluvaa". Moon vähä outo.