Olen potenut pitkällistä lorvikatarria. Se oli hyvin paha, eikä suostunut millään parantumaan. Käänne sairastelussa tapahtui, kun vessa oli jo niin likainen etten itsekään iljennyt siellä käydä... Uh, kyllä vain. Sen lisäksi kämppä oli täynnä pölyä ja epämääräistä kamaa. Muistaakseni elokuun eka päivä siivottiin ja seuraava kerta olikin sitten eilinen ja edellispäivä (jaon hommat). Mutta olempas ollut reipas!

Sain ikkunat pestyä (jep, kyllähän tätä kesää on jäljellä...), imuroin, vaihdoin lakanat, pesin sen vessan (vihdoin!), järjestelin kirjahyllyn (vanhat koulukirjat myin koululle viidestäkympistä), olen joka päivä tiskannut ja pitänyt kämppää puhtaana. Tähän voisi jopa tottua!

Sen lisäksi olen kutonut, saanut vihdoin pingotettua sen Revontulihuivin ja olen jopa alkanut askarrella yli kuukauden tauon jälkeen! Kuvia on kamerassa katsellaan kunhan saan ne siirrettyä koneelle. Ja olen lukenut niin paljon, että itseäkin jo ärsyttää. Mutta jatkan nyt tätä skräppisivun tekoa, tulin vain tänne laittaa puumerkkiä kun kerran muuta merkkiä musta ei olekaan kuulunut!