Mistä bloginimesi on peräisin?
Blogistania on täynnä mitä mielenkiintoisempia bloginimiä.
Mistä ne ovat peräisin?
Mikä on niiden tarina?
Mikä on sinun tarinasi? Oliko sinulla vaikea löytää/keksiä blogillesi nimi?
Kerro blogisi nimen ja/tai nimimerkkisi tarina ja haasta kolme muuta tekemään samoin.

Tämän haasteen sain Orvokilta. Olen kuitenkin nähnyt jo aika monen blogissa tämän haasteen, joten luulen ettei minun tarvinne haastelle tällä haavaa ketään. Jos haluat kuitenkin saada tämän haasteen niin pläjäytä kommenttia.

Keksin nimimerkkini jo kymmenisen vuotta sitten. Olen kissojen ikuinen palvelija ja muutenkin olen kiinnostunut kaikenmaailman kissaeläimistä. Suosikkeja ovat aavikkoilves (eli caracal caracal), oselotti ja pitkähäntäkissa. Aavikkoilvksen suomenkielisestä synonyymistä, karakali, tuli minun nimimerkkini. Olen sittemmin viljellyt nimimerkkiä pitkin nettiä, foorumeissa ja huuto.netissä se Karakali olen minä :) Tuossa "Kirjoittaja"-laatikossa on vähän tarkempi kuvaus itse eläimestä. Googlatkaapa muuten huviksenne kuvahaulla "King cheetah", oletteko ennen tälläista nähneet?