Hei kaikki karvanaamat!! Mäkin sain vähän koneaikaa. Emännällä on vissiin muutenkin aina kiire ja sit se vaan käy tosi nopeesti koneella ja ehtii sulkea sen ennen ku mä edes hoksaan et kone on auki!! Koeta siinä sitten saada koneaikaa.... muutenkin on AIKA hidasta kirjoittaa kakstassujärjestelmällä.
Sillon ku se toinen ihminen asu emännän ja mun kanssa ni sillon tossa olkkarissa oli sellanen kirjahylly, mut en mä niistä kirjoista välittäny. Mut siel oli tosi hieno kaappi missä mä aina nukuin vanhan villapaidan päällä. Mut sit se ihminen lähti ja vei sen hyvän nukkumispaikkakaapin. Emönnällä meni pari kertaa ennne ku se hoksas et miks ihmeessä mä istun telkan edessä. No, hö! Tietty etin mun nukkumispaikkajemmaa!! Emännän oli sitten pakko uhrata Orvokin antamista laatikoista yks mulle uudeksi jemmaksi:

1785248.jpg

Tietty mä heräsin ku emäntä alkoi taas heilua sen kameran kanssa:

1785261.jpg

"Mitä, kuka, hä! Enkö mä oo maukunu, et sitä kameraa ei muhun käytetä!!"
Sit mä vaihdoin kylkee ja vähän venyttelin. Ky toi laatikko on vähä pieni, tassut menee ulkopuolelle. Oli se kaappi kyl ehkä parempi....

1785282.jpg