On piisannut kiireitä ja varmasti niitä riittää mitä lähemmäs joulua mennään. Asia nyt vaan on niin, että jos ei EHDI tai ei JAKSA ja jos ei ehdi tekemään etukäteispotauksia niin silloin ei pahemmin blogia päivitellä. Viime viikonloppuna oli Oulun blogitapaaminen, omalta osaltani kuvat ovat vielä kamerassa, mutta ainakin Orvokin sivuilta löytyy juttua. Näillä näkymin seuraava blogitapaaminen olisi 1.11.2008 ja minä toimisin sitten emäntänä. Laitan siitä vielä kunnollisen ilmoituksen ensi viikon puoleen mennessä.

Olen aistivani itsessäni hienoista stressiä; on niin paljon asioita mitä pitäisi ehtiä tekemään. On uuden kielen, Ranskan opiskelu (mikä on melko retuperällä, tehtävät kyllä saan tehtyä, mutta sanastoa ei tule harjoiteltua) työ joka haittaa harrastusta, kriisissä oleva ystävä, erillaiset riennot, vanheneva kissa joka selvästi kärsii kun olen joka päivä lähes 10 tuntia poissa kotoa enkä seurustele hänen karvaisuutensa kanssa... ja ne joululahjat, uh!! Onneksi sain tänä viikonloppuna aloitettua joulukalenterien luukkujen teon.

Lisäksi päänvaivaa aiheuttaa eräs poliisi, mutta ei siitä päänvaivan laadusta sitten sen enempää.... kuulette kyllä jos jotain mieltäravisuttavaa tapahtuu.

Tänään olin kyllä harvinaisen hyvällä mielellä; puolentoista tunnin itämaisen tanssin jälkeen pyöräilin kotiin ja sitten suoraan 20 minuutin lenkille; puolet juoksua/hölkkää ja puolet rivakkaa kävelyä. Olen todella hämmästynyt, lenkkeilu kuuluu kategoriaan "pitäisi, mut ei nyt jaksa/ehdi/laiskottaa". Ja sitten otin vaan ja lähdin kun kerran oli sellainen fiilis! Olen TODELLA hämmästynyt itseeni.